Merhaba,

Debian listelerinde moderasyon yoktur.

Bu listelere gönderilen mesajlar, herkese açık şekilde arşivlenir.

Aklı selim galip çıkacaktır, bu konu üzerine gitmek, konuyu uzatmaktan başka
bir şeye yaramaz. Ne yapabiliriz ki.. bu hepimizin okumak zorunda bırakıldığı
epostaları gönderenlerle hangi zeminde anlaşma imkanı bulacağız? Öyle bir
imkan olsaydı da listeden çıkarmak neyi çözecekti?

Ortada bir "flame" var ve ben içeriğine bakmıyorum bile artık, görür görmez
SHIFT+DEL tuş kombinasyonunu kullanıyorum. Listelerde böyle şeyler oluyor,
umarız kı artık son bulmuştur.

selamlar,

Cevap