ben apt-get remove ile kaldırmıstım. yoksa direk silmedim. kaldırdıktan sonra init.d altında betik kaldıgı için sildim. Ancak sizin mesajınızdan sonra remove ile ayar dosyalarının silinmediğini ogrendim. Konfigrasyon dosyalarını da silmek icin purge gerekiyormus. Tesekkurler....

Candan Yavuz
Goksin Akdeniz yazmış:
...Yuklenen tum paketleri yukledikten sonra init.d
altındaki samba betiğini de kaldırdım. Ancak tekrar yuklemelerimde
init.d altındaki betik cıkmadı birdaha. Sonucta baska bir sistemden
kopyalayarak sorunu cozdum. Ancak bunun nedeni nedir?

Ayar dosyalarını da silmek için apt-get purge paket adı ile işlem yapmanız gerekir. Elle silmeniz durumunda ayar dosyası kaldırılmış olmuyor. Yeniden kurmak istediğinizde de bu durum ortaya çıkıyor.