Merhaba Kerem,

Sorunu yeni gordum; benim kisisel fikrim Debian Eclipse paketlerinin henuz
yeterince olgun olmadigi ve Eclipse Foundation kapsaminda gelistirilen
projelerin hayli geriden takip edilebildigi yonunde. Soyle ki:

  - Debian paketlerinden Eclipse kurarsaniz Eclipse icerisinde yer alan
  Software updates ozelligi islevini buyuk olcude yitiriyor.
  - Debian paketleri ile kurulan Eclipse gcj-ecj ile derlenmis
  oldugundan (neredeyse Native oldugundan) Sun JRE uzerinde calistirmak
  istediginizde tam anlamiyla beklediginiz gibi davranmiyor; bellek kullanimi
  ile ilgili VM parametrelerini (eclipse.ini icerisindeki) degistirmek
  mumkun olmuyor.
  - Debian paketleri resmi pluginlerin cogunu kapsamiyor.

Bu nedenle ben dogrudan eclipse.org'dan taze cikmis olan Europa paketlerini
indirip kullaniyorum bir suredir, bunu da kendi ev dizinime kuruyorum. Bu
sayede istediginiz gibi update yapabilirsiniz, Debian'dan ayri olarak.

Iyi eglenceler,