Merhabalar;

Oncelikle herkese sabrindan dolayi tesekkur ediyor ve anlayislarina
siginarak SONUCU bildirmek istiyorum([EMAIL PROTECTED] haric)...

Arkadaslar denemelerimde gordum ki "debian-user-turkish" mail listesine
gonderilen mailler "gmail" sunucularindan gonderildiginde geriye
gonderdiginiz mailler geri gelmiyor. Hatta geri gelmedigi icin gitmedi
zannedilip, arka arkaya gondermeye baslayabilirsiniz... ki gayet dogal bir
olay...

Ancak bu durum sadece gmail icin gecerli olarak biliyoruz(Syn:M.ATIF CEYLAN
bey ile gorusmelerimizde bu karara ulastik ki kendiside daha once boylesi
bir durumla karsi karsiya kalmis)...

Sozun kisasi bu "test amacli gonderiyorum..." serisi mailler bize bunu
kanitlamistir... Bunu deneme esnasinda da [EMAIL PROTECTED] sahsiyetinin de
serzenislerini anliyorum... Ancak uslubunu kendi kankalarina kullanmasi
gerektigine inaniyorum...

if (Adam not in [Recai Oktaş
<[EMAIL PROTECTED]<http://us.f539.mail.yahoo.com/ym/[EMAIL PROTECTED]>
> , Terbiyesiz, Allah'in Islah Etmedegi, Ultra Zeki, ... ] )
{
  printf("Herkese kolay gelsin... ve Allah sabirlar versin hepimize...\n");
}

--
Tolun ARDAHANLI
Bilgisayar Muhendisi