From: Osman Yozgatlioglu [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Tuesday, February 05, 2008 10:31 PM
To: M.Barış ÜNAL
Subject: Re: etch cron da sorun

Selamlar,

Sisteminize rootkit yüklenmiş olabilir. Joomla veya benzeri birşey
kullanıyor musunuz?

nokta ile başlayan klasörler arayın /var/www klasörünüzde
bir de httpd isminde dosyalar.
unutmadan, /var/spool/cron/crontabs/ altında www-data'ya ait bir
cronjob dosyası bulabilirsiniz, bir gözden geçirin.

Geçmiş olsun,
Osman

On Tue, Feb 5, 2008 at 4:45 PM, M.Barış ÜNAL <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Merhaba
>

> Son zamanlarda sık sık aşağıdaki hatayı alıyorum. Bir türlü anlıyamadım
> araştırdım baktım ettim ama olmadı. Önerisi olan varmı??
>

> Herkese kolayg ele
>

> MBÜ
>

> /etc/cron.daily/logrotate:
>
> (98)Address already in use: make_sock: could not bind to address [::]:80
>
> (98)Address already in use: make_sock: could not bind to address
0.0.0.0:80

> no listening sockets available, shutting down
>
> Unable to open logs

> [...]

Cevap