Merhaba,
Ejabberd'yi sisteme kurdum ama bir türlü yönetim panelini ağdan açamadım.
Sonunda Process.one adlı bir sisteden linux kurucusunu indirip kurarak bu
sorunu çözdüm. Sanırın doğal debian paketlerinde bir bug var.
Kullandığım sunucu LAN içinde ve localdeki DNS sunucuda isim tanımı var (
kvc.tyih.gov.tr). Kurulumda sunucu olarak bu adı verdim. Ancak aynı ağdaki
başka bir makinadan veya lokalden bu adrese ulaşıp kullanıcı açmak
istediğimde buna izin vermiyor. Lokal makinaya ağdan  erişim (admin) ile
hesap açma çalışıyor. Yerel ağdan admin olarak erişim mümkün olmuyor.
node olaral [EMAIL PROTECTED] host ve sanal sunucu olarak
kvc.tyih.gov.trgörünüyor. Kullanıcı olarak admin ve ağdan eklenen 2
kullanıcı var. Yeni
kullanıcı oluşturmak için istemci (lokal veya ağdan) ile istek gittiğinde
makinaya bağlanılamıyor şeklinde hata geliyor. Firewall devre dışı.
Aynı makinada Open Journal System ile kurulan dergiye yerel ağdan
kvc.tyih.gov.tr adı ile ulaşımda sorum yok.
Sanırım bir şeyleri yanlış veya eksik yapıyorum.
Herhangi bir öneri veya yorumu olan var mı?
Teşekkürler.

20.02.2008 tarihinde acemi <[EMAIL PROTECTED]> yazmış:

--
Zeki Çatav
http://zekicatav.tyih.gov.tr

Cevap