Merhaba,
Hastanemizde yerel haberleşme ihtiyaçları için önerilerinizle ejabberd
sunucusu debian etch üzerinde kurdum. Kurulumda
www.process-one.netadresinden linux-installer dosyasını kullandım.
kvc.tyih.gov.tr adresini kullanarak kurulum yaptım ve conf dosyasında host
olarak bu adres kayıtlı. Sunucu olarak (geçici) görev yapan makineden hem
kullanıcı hemde yönetici olarak sisteme girip işlem yapabiliyorum. Ancak LAN
içindeki başka bir makinadan yeni kullanıcı oluşturmak veya var olan bir
kullanıcı bağlanmak istediğimde -connecting- şeklinde askıda kalıyor. Admin
olarakta uzaktan erişim mümkün olmuyor.
Sunucuya diğer makinalardan ping, http istekleri ile (kvc.tyih.gov.tr ismini
kullanarak) ulaşmak mümkün oluyor. Firewall kapalı.
Benim araştırarak bulabileceğim bir sıkıntı kalmadı. Sorun ve çözüm
konusunda fikri olan var mı?
Teşekkürler.

--
Zeki Çatav