Bazı Broadcom Gigabit ethernet kartlarının, takıldığı swtiche bağlı olarak
çalışmadığını gördüm. Kart tanınıyor, tg3 modülü yükleniyor ve fakat
kartınız çalışmıyorsa
farklı bir switch'e takıp orada deneyin. Eğer çalışırsa kurulum sonrası en
güncel linux kernel paketini indirirseniz sorun muhtemelen düzelecektir.

Ayrıca stable netinst imajlarından ziyade bu durumda lenny netinst imajını
indirip kurulumu oradan denemenizde fayda var. Lenny ile gelen kernel ve
içindeki tg3
sürücüsü oldukça yeni: http://www.debian.org/devel/debian-installer/