Tesekkürler. Ev klasörümün izinlerinde değiştirdim public_html ye bağlanabildim.

02/12/13 Pzt tarihinde Remzi AKYÜZ <linuxli...@gmail.com> şöyle yazıyor:

 Konu: Re: Localhost Sunucu İzni
 Kime: "Gökhan Öztürk" <reveler...@yahoo.com>,
debian-user-turkish@lists.debian.org
 Tarihi: 2 Aralık 2013 Pazartesi, 22:13

 On 12/02/2013 09:22 PM, Gökhan
 Öztürk wrote:
 > Herkese selam. Bu zamana kadar localhost ile ev dizini
 içerisindeki public_html klasörüne sorunsuz bağlandım.
 Yaklaşık bir hafta girmemiştim ama bugun bağlanmaya
 çalıstıgımda 403 forbidden you don't have permission to
 access / on this server hatasını verdi. Anladığım
 kadarıyla  sunucuya erişim izni yok diyor.
 public_html klasörünün izinleri kullanıcı, grubu ve
 diğerleri kısmında içeriği görebilir ve
 değiştirebilir olarak yaptım ve alt klasörler ve
 dosyalar içinde uyguladım. İnternetten arastırdım
 127.0.0.1 yerine baska bir kelime yazılıyor. Bu hangi
 dosyada yazıyor onu bulamadım. Sorun bu dosyadan mı onu
 da bilmiyorum. Çünkü localhast ile phpmyadmin e
 bağlanabiliyorum.

 Selam,

 ls -la  ile public_html ve üst dizinlerinin yetkisini
 kontrol etmeniz,
 size yardımcı olur.
 Kolay gelsin.