Selamlar

Kodlar çıkıyor derken ne demek istiyorsunuz tam olarak.

PHPMyAdmin için özel bir şifre yok bildiğim kadarı fakat giriş yaptıktan
sonra doğrudan veri tabanı üzerinde değişiklik yapabildiğiniz için, hangi
kullanıcı ile işlem yapmanız gerekiyorsa ya da işlem yapmak istiyorsanız o
kullanıcının kullanıcı adı ve şifresini girmeniz gerekli.

Yani sorulan MySQL kullanıcı adı ve şifresi olması lazım.