Pozdrav !

Posto iz subjecta mozete zakljuciti o cemu se radi, prijeci cu odmah na
stvar. Evo upravo sam vec treci put pokusao instalirati taj OS sa VIDI CDa
iz broja 29/30 no sve prodje ok osim instalacije X Window systema. Naime
podesim u xbase-configure sve kako i je, sto se tice graficke kartice i
monitora, no kada pokusa nakon toga ga pokrenuti, jedno vrijeme ekran je
crn i onda stisnem alt+f1 i onda mi javi nesto u stilu unable to connect to
X server i onda pokusa ponovo no isto. Pretpostavljam da je rijec o
podesavanju graficke kartice no isprobao sam dosta kombinacija no nista.
Graficka kartica je ATI 3D Xpression sa 4 MB (mach64) a monitor ADI
ProVista E44 (15").

Jos jedna stvar no nevezana uz X Windows. Naime kao root htio sam
promijeniti shell sa chsh iz bash u tcsh i vidio sam putanju za bash da je
/usr/bash i pretpostavio da je isto i za tcsh no ocito nije, i sada se vise
ne mogu prijaviti kao root jer mi javi da /usr/tcsh ne postoji i vrati me
na upit za login.

Puno Vam hvala unaprijed !