Tue, 31 Oct skrev Engelen:
> har

> Looks more like Finnish or Norwegian to me. It surely isn't Dutch (I am
> Dutch).

Var det noen som svarte han på det han spurte etter tro? Du kan ihvertfall
finne siste stabile debian versjon (potato) på
ftp://sunsite.uio.no/pub/Linux/ISO-images/debian/i386

hmm. hvor mange tror jeg snakker hollandsk, eller forsøker rot13 på dette mon
tro!!

mvh.
--
Åsmund Ødegård
Scientific Programmer, TPV/ISU, Ifi, UiO