This email newsletter was sent to you in graphical HTML format.
If you're seeing this version, your email program prefers plain text emails.
You can read the original version online:
http://ymlp40.com/zCnWpq

Geachte Dame, Heer,

Betreft: Vennootschap Kredietmakelaar.

Ik ben op zoek naar een actieve vennootschap kredietmakelaars die over
te nemen is.
Overname wegens pensioen of andere redenen.

De vennootschap een BVBA, CVBA of een NV.

Geen onoverkomenlijke schulden en actief in het verschaffen van
persoonlijke leningen en hypotheek leningen.
De vennootschap dient contracten, overeenkomsten en een goede relatie
te hebben met verschillende krediet maatschappijen.

Als uw vennootschap hiervoor in aanmerking komt, gelieve mij te
contacteren via mail of telefoon.

U mag ook het ondernemingsnummer doorsturen.

Van de Merlen E.J.
Frankrijklei
B-2000  Antwerpen
+32 489 22 82 83