Hallo,

ich bin neu und verstehe Ihre Aufregung nicht. Macht doch nichts, wenn jetzt erst eine deutsche Übersetzung der Ankündigung von 4.1.3 kommt oder sind sie ein PMC-Vertreter, der nicht informiert wurde? Geht es um die, dann sollten Sie sich bei denen beschweren?
Da steht doch auch:

"This is not all, as more can be expected from the project," added Lange. "We invite those wishing to help support us to strive forward with development or in the many other areas to participate."

Availability and Oversight

Apache OpenOffice software is released under the Apache License v2.0 and is overseen by a self-selected team of active contributors to the project. A Project Management Committee (PMC) guides the Project's day-to-day operations, including community development and product releases. For downloads, documentation, and more information on Apache OpenOffice, visit http://openoffice.apache.org/

Get Involved!

Claudia Wiebe clad...@gmail.com