On Dec 6, 2005, at 9:54 AM, Leo De Cooman wrote:

Kara Eduardo,

Bonvenon!
Se mi bone deĉifris vian mesaĝon, en kiu aperas vortoj, kia "ĉe", vi ja bonege skribas Esperanton, sed la diabla mesaĝa sistemo fuŝas!
Mi provis ŝanĝi la ricevan kodon en UTF8, UTF7, Latin 3, ... nenio helpis. En tiaj kazoj eble estas preferinde sendi mesaĝojn en tiel nomata CX-kodo.

La koncerna kodo estas html-a; la enkodigita litero finiĝas je ";", do, temas pri ĉapelita litero sekvata de "e".

Por eviti la penon al vi, mi sendas nun mian saman mesagxon en CX-kodo:
Se mi bone decxifris vian mesagxon, en kiu aperas vortoj, kia "ĉe", vi ja bonege skribas Esperanton, sed la diabla mesagxa sistemo fusxas!
Mi provis sxangxi la ricevan kodon en UTF8, UTF7, Latin 3, ... nenio helpis. En tiaj kazoj eble estas preferinde sendi mesagxojn en tiel nomata CX-kodo.

---

||Arnold VICTOR, New York City, i. e., <[EMAIL PROTECTED]>    ||

||Arnoldo VIKTORO, Nov-jorkurbo, t. e., <[EMAIL PROTECTED]>   ||

||Remove capital letters from e-mail address for correct address/    ||