Tio veras aktuale, sed nur dumtempe. Post kiam la .po-dosieroj de OOo estos tutfinitaj, ni anstataŭigos ĉiun x-on per ĉapelo.

Ho, sed tio eble ne forigos la malnovan tradukon? Hmm... bone, nun ni simple akceptu; post la fino de OOo, mi petos al la estroj de Rosetta fari specialan forigon por ni, se ili bonvolos.

Tim

PS Bona novaĵo pri ooo-help-schart. Dankon!