Saluton,
En nia komuna dokumento cxe google,
http://docs.google.com/Doc?id=dghh2r98_19d2v4dn&invite=hnvwf75mi metis la jenan
komencon de korektproponoj.

Ankaux ie mi vidis butonon kun uvo (eble "Antauxa"?); povus ecx esti, ke mi
estus la origina auxtoro, cxar hejme mi ordinare tajpas cxapele.

  Korektoproponoj por la testversio

Jen listo de alfabete ordigitaj proponoj.

# Kialo: aliaj terminoj estas maldekstre/centre/dekstre.

#
Kunteksto: Menuo Formato > Gxisrandigo > .

# Vidu:
Malsupro
Gxisrandigita
→ Gxisrandigite

# Kialo: eblas, cxar trovigxas en aparta UI.po kun fontindika komento.

#
Kunteksto: Menuo Formato > Sxangxi usklecon > .

# Vidu:
Minuskle

Majuskla
→ Majusklen

#
Kunteksto: Menuo Formato > Gxisrandigo > .

# Vidu:
Gxisrandigita

Malsupro
→ Malsupre

#
Kunteksto: Menuo Formato > Sxangxi usklecon > .

# Vidu:
Majuskla

Minuskle
→ Minusklen

Yahoo! Clever: Sie haben Fragen? Yahoo! Nutzer antworten Ihnen.
www.yahoo.de/clever