On Saturday 10 February 2007 00.20, IBSODOK - Ivar Solli wrote:
> Hei
>
> Jeg vurderer å teste ut ”Open Office” på min bærbare PC i første omgang.
> Jeg lager imidlertid også Poweroint-presentasjoner. Fins også Powerpoint i
> Open Office?

Hei Ivar

(Ursäkta svenskan, jag kan inte skriva norska)

Ja.  Motsvarigheten till PowerPoint i OpenOffice.org heter ooimpress, och kan
importera PowerPointfiler alldeles utmärkt.  Det finns vissa effekter som
inte stöds, men du får prova själv. Jag använder det nästan dagligen och det
fungerar hur bra som helst.

Med vänlig hälsning
Inge Wallin

--
Inge Wallin               | Thus spake the master programmer:               |
                          |      "After three days without programming,     |