Hei

Väsäilin LibreOfficella HTML-muotoisen ohjeen leikekuvien tuonnista Galleriaan.

http://www.ristoi.comli.com/LibOWWW/Svglatausohje.html

Jokunen kysymys:

1) Mitä asioita pitäisi lisätä, mitä poistaa ja mitä korjata tekstistä ja kuvista (ovat 1000x750 Ubuntusta)?

2) Onko jotain helppoa tapaa tuoda edes muotoiltua tekstiä SS-järjestelmään LibO:sta HTML- tai ODF-muodossa? Muotoilu ja asettelu itse järjestelmässähän ei ole minua varten suunniteltu.

3) Tuolta kansainväliseltä discuss-listalta ei tullut mitään vastausta kyselyyni, joten Ubuntun osalta tuossa on vähän epävarmuutta, kuinka clipart-Openoffice.org -tiedosto toimii. Nythän tuo taitaa hylkiä svg-tiedostoja.

Ystävällisesti
Risto

__
Saunalahdelta mullistava uutuus Nokia N97 ja kaiken kattava TotaaliMAX nyt
ennakkomyynnissä uskomattoman edullisesti! Paketissa puhelut ja viestit (3000
min/kpl/kk), huippunopea mobiililaajakaista sekä Nokia N97 yhdellä kk-maksulla
vain 59,95 e/kk (24 kk sopimus).
Katso http://saunalahti.fi/totaalimax