Hallo Leo
Op 17 mei 2014 08:51 schreef Leo Moons <leo.mo...@telenet.be>:

> Goede morgen,
>
> Ik zou graag werken aan de vertaling van 4.3, maar zal dit voornamelijk
> off line doen.
> Weet er iemand waarheen ik mijn vertalingen moet uploaden? Er zijn me wat
> te veel keuze mogelijkheden.

Geen idee :-(

> Het lijkt me best dat ik het bestand samenvoeg en de conflicten omzet naar
> suggestie? Wat vinden jullie?

Als jij off line vertaald en wij online bezig zijn, loop je dan niet het
risico dat alles dubbel gedaan word?  Is dat niet zonde van onze tijd?
Ik zag vanmorgen dat vertalingen die ik gisteren had gedaan weer opnieuw
gedaan moesten worden. Het lijkt wel of niet alles opgeslagen was. Vreemd
toch?

Vriendelijke groeten,
Kees