Allen

Aan de handleiding voor Calc 4.2 is het hoofdstuk 'Diagrammen en grafieken
maken' toegevoegd.
In dit hoofdstuk kunt u lezen hoe u uw gegevens grafisch presenteert in
diagrammen.
Er wordt beschreven wat voor soort diagrammen er zijn en waar deze het
meest geschikt voor zijn. Ook wordt beschreven hoe u onderdelen van uw
diagram of grafiek kunt aanpassen en markeren. En hoe u bijvoorbeeld
gebruik kunt maken van rasters, trendlijen en foutbalken om de gegevens nog
inzichtelijker te maken.

De handleidingen van LibreOffice zijn te vinden op:
https://nl.libreoffice.org/ondersteuning/documentatie/

Deze handleiding is nog niet nagelezen. Indien u dat wilt doen kunt u dat
bij mij aangeven. Dan stuur ik u de .odt-versie.

Met vriendelijke groet,
Kees