Op ma 7 jan. 2019 om 21:59 schreef Rob Westein <rwest...@planet.nl>:

> Dankjewel, van je aanbod zal ik zeker gebruik maken...
> Dit is wel iets waar ik een aantal maanden zoet mee ben...

Dat denk ik ook. Maar je kunt het hoofdstuk voor hoofdstuk doen.

> Moet ook de voorbeeld databases vertalen..... kan ik meteen de Base
> documentor uitproberen :-)

Ja, daarom lukt het mij niet. Ik weet te weinig van Base en heb er ook de
affiniteit niet mee.

> De documenten ongeformateerd bij je aanleveren of moet ik alvast de
> template gebruiken?

Mag ongeformatteerd zijn. Doe ik de rest.

> Ik meen me te kunnen herinneren dat er ook een document bestond met
> "regels" voor het vertalen van handleidingen... kan je mij deze sturen?

Die heb je niet nodig als je het ongeformatteerd aanlevert maar het staat
op odf-authors, zie
https://www.odfauthors.org/libreoffice/nederlands/hulpmiddelen-bij-het-vertalen/handleidingen-voor-libreoffice-produceren-20111227/view

> Heb ik ook toegang nodig voor de nieuwe ODF author site??

Niet echt. Alleen als je zelf wilt publiceren, maar dat kan ik ook doen.

Gr, Kees