Hi Pieter,

pieter wrote on 5/9/19 8:22 PM:
> Ik kreeg vanmiddag een rss-feed van de Document Foundation. Het gaat
> over "Open Projects". Ik heb geen idee waar het om gaat. Zou het

Dank voor je mail. Bijzonder dat dit op de TDF rss-feed komt. (Maar ik
volg die niet, dus mogelijk dat er nog meer exotisch nieuws op staat).

> belangrijk zijn dit te verduidelijken met het oog op NLLGG en T-Dose?

Ik vermoed van niet. Het is niet direct gerelateerd aan het feit dat ODF
een OASIS/ISO-standaard is.
En TDF is al lang een degelijke foundation.
Wat ik begrepen heb, is het een initiatief van OASIS om anderen met
opensource-plannen te faciliteren door een formeel/organisatorisch kader
te bieden.

Hoop dat dit een beetje de context verduidelijkt :)

vr. groeten,
Cor

--
Cor Nouws
GPD key ID: 0xB13480A6 - 591A 30A7 36A0 CE3C 3D28  A038 E49D 7365 B134 80A6