Van: Rob Westein <rwest...@planet.nl>
Verzonden: zaterdag 23 mei 2020 10:36
Aan: discuss@nl.libreoffice.org
Onderwerp: Re: [nl-discuss] Starten met Base

Ik kan de map niet vinden (op Nextcloud).... er bestaat al een een map
Voorbeeldbestanden in Handleidingen > 07 Handleidingen voor Base > LibreOffice
6.4

Ik heb daar het bestand Media_without_macro's.odb in gezet. Er bestond al een
Voorbeeld_atletiek.odb.

Wat wel een beetje verwarrend is dat sommige schermafdrukken niet overeenkomen
met de database namen: Voorbeeld_atletiek wordt Voorbeeld_Sport.odb en
Media_without_Macro's aangepast.odb.

Ik neem aan dat wanneer ik de databases heb vertaald de schermafdrukken worden
bijgewerkt?

/Rob