On Saturday 04 February 2006 17:44, Orna Agmon wrote:
> שלום לכולם,
>
> פברואר 2005 היה המועד בו התחלנו לעבוד על כנס אוגוסט פינגווין 2005. הזמן לא
> היה מיותר.
>
> כעת, פברואר 2006, הוא הזמן להתחיל לתכנן את כנס אוגוסט פינגווין 2006.
>
> מי מעוניין להשתתף בניהול  כנס אוגוסט פינגווין 2006?

אני מוכן לתרום עד כמה שאוכל כדי לארגן את הכנס. אילו דברים אוכל לעשות?

> באופן ספציפי וקריטי, דרוש אחראי לנושא הצדדים הארגוניים הטכניים - בחירת
> מקום, התמקחות, מציאת ספונסרים, עבודה מול ספקים, וכיו"ב. בלי אדם שיהיה מוכן
> לקחת על עצמו צד זה של הארוע, לא ניתן לקיים אותו.

אני ממש לא בטוח שאני האדם הנכון בשביל תפקיד זה. בעיקר מטריד אותי הקטע של
התמקחות, או דרישת יחסי אנוש בכלל שהתפקיד דורש.

אני יכול להתחיל לעשות חלק ממה שהתפקיד כרוך כמו למצוא ספונסרים וכו.

בכבוד רב,

        שלומי פיש

Shlomi Fish      [EMAIL PROTECTED]
Homepage:        http://www.shlomifish.org/

95% of the programmers consider 95% of the code they did not write, in the
bottom 5%.

לענות