אלון,

        אני מצטער, אבל כבר מזמן אני לא עוקב אחר ההתכתבות ה"מתוחכמת" אחר
התקנת השרת. למרות זאת אני רוצה לבקש שאם יש לך ולאחרים הצעות מועילות (ואני
מעריך שכיון שיש לך נסיון תוכל לתרום באופן ממשי) - אנא נסח אותם בצורה בונה.
למה לבוא בטענות על מה שטרם אירע ?

        דבר נוסף - אם לטעמך יש חשש שהעמותה תחרוג ממנהל תקין - אנא ראשית -
הזהר את הועד ואם נראה לך שיש חשש ממשי למנהל תקין ולא קיבלת תשובה סבירה - רק
אז תשלח את הערותיך לחברי העמותה.

גמר חתימה טובה,
אדי