לא אמרתי שהוא לא יפה, אמרתי שהוא לא נראה טוב בפיירפוקס (אצלי לפחות, לא בדקתי
בדפדפנים אחרים, אבל אני די בטוח שלא כך הוא תוכנן להראות). וכאמור שלחתי לדותן
תצלום מסך עם פירוט הדברים שהתכוונתי אליהם.

אני מצטער שכך התפרשו הדברים. לדעתי דותן באמת עושה עבודה טובה ומקצועית. וודאי
שלא התכוונתי לפגוע באף אחד.

--
.: Gil Osher :.