בנתיים הספאם הזה גרם להרבה יותר הודעות ברשימת התפוצה ממה שהוא התכוון
מלכתחילה.
נראה לי שהספאמר והמוכר הרוויחו יפה מאד, בזכות עמותת המקור שאוהבים להתווכח
ולדון על כל דבר.
אם זה מה שקורה מהודעת ספאם, נראה לי שיותר ויותר ספאמרים ירשמו לרשימת התפוצה
הזו.
שווה אפילו להרשם כידיד בעמודה בשביל זה :-)

--
אורי עידן