On Tue, Dec 11, 2007, allnet computers wrote:
> ביקשתי מהנציגה הצעת מחיר למנוי שנתי (לפי מסורת אקטקום) ,הנציגה ניסתה להסית
> אותי למנוי בבזק בינלאומי לפי תשלום חודשי.
> לאחר ההתעקשות למנוי לפי הסכם שנתי, התבקלה הצעת מחיר יקרה מזו של אקטקום.
> ביקשתי הבהרה מהנציגה : מדוע ההצעה יקרה מאקטקום ,מאחר שבזמננו היתה ירידת מחיר
> לפי סוג החבילה ??????
> למיטב ידיעתי בזק בינלאומי התחייבה להמשיך במסורת אקטקום לקהילת הקוד הפתוח .
>
> אשמח לקבל הנחיות.

ניסיתי להבין מה הקשר בין השאלה שלך לקוד פתוח, ולא הצלחתי...

אני גם לא ממש מבין מה זה משנה לך אם החבילה היא שנתית או חודשית - כל מה
שאתה רוצה הוא מחיר זול יותר. חשבת אולי להתקשר לחברה נוספת, ולבקש ממנה הצעה,
תוך כדי שאתה מציין מה המחיר שקיבלת בחברה מתחרה כדי "לדרבן" אותם להציע לך
הצעה טובה? האם אתה באמת מתנגד ללשלם פעם בחודש במקום פעם בשנה?

אלו הנחיות אתה רוצה מחברי הרשימה?

--
Nadav Har'El                        |       Tuesday, Dec 11 2007, 2 Tevet 5768