אגב ידע, אני חושב שרצוי מאד ליצור פה שיתוף פעולה קבוע יותר עם אנשים כמו שי
שריד, צפריר כהן, איזי גונדנברג, ויעל ויה. אני חושב שדרך הטובה ביותר היא
לארגן "ימי התקנה" מרוכזים במקום נוח להגעה ולפרסם קריאה למתנדבים ברישמות
התפוצה, כך ש"שובלים" יארגנו את המחשבים ואת המקום ואנשי המקור יספקו את ההתקנה
והעזרה הטכנית. הייתי שמח לעזור ביום התקנה כזה אם הייתי גר בארץ (ואם תארגנו
אחד במהלך חוה"מ פסח אני אפילו אבוא).

  אלון