שלום לכולם.

כפי שאולי אתם יודעים, יש לעמותת "המקור" אתר. מי שיכנס לאתר, סביר להניח
שיתעורר בו הרושם שמדובר על משהו מיושן, לא מעודכן ולא עדכני.

העיצוב מיושן, התוכן כמעט שאינו מתעדכן, ולמעשה, הוא יותר אות קלון מאשר סממן
כבוד. כשהאתר נוסד, הקונספט שלו לא היה ברור. השימוש בג'ומלה מתאים יותר למערכת
שמעלה כל הזמן תכנים, ולא למערכת עם תכנים די קבועים שיש צורך לחזור אליהם
ולשנותם. למצוא דף ולדבג קישורים הן מלאכות לא נעימות ולעיתים מאוד מסובכות
לביצוע.

על כן, החלטנו בוועד לבדוק אפשרות של חידוש האתר.

הרעיון הוא להשתמש באתר החדש כעמוד פתיחה, עם מעט מאוד תוכן דינמי (מי אנחנו,
כרשימת תפוצה) ואת התוכן הדינמי לבצע באמצעות הויקי (שאגב, משווע לפעילות).
לכן, אנחנו שוקלים לצאת ב-"מכרז" שיכלול בעיקר את נושא העיצוב. את התכנים, נדאג
כבר להעביר לויקי.

אחד הרעיונות שעלה זה לעשות שימוש בויקי גם לנושא דף הפתיח, ולבצע עידכון של
מראה הויקי.

נשמח לשמוע רעיונות נוספים.

הערה: עם כל הכבוד לכולם, מאחר שהנטיה של חובבי קוד פתוח להפיק תיעוד לדעותיהם
באופן בלתי מבוקר, אני חושב שיהיה נחמד אם לפני שתגישו למלאכת התגובות, תוסיפו
כמה מילים לויקי של המקור. ועוד הערה, אני מקווה ששאר חברי הוועד יגיבו על
הודעות שאינם מתאימים לכללי הביקורת החיובית. כי אני לא.

יום טוב ולהשתמע.
רם-און
בשם וועד "המקור".