שלום לכולם.

לפני זמן מה העברתי כאן רעיון שעלה בוועד בנוגע לחידוש אתר "המקור".

חשבנו לקבל רעיונות כיצד לנהל את זה, וקיבלנו הצעה רצינית להקים את האתר, מטעמו
של גלעד בן יוסף.

זה כמובן מעורר שמחה רבה ועליצות יתרה, אך לפני שניתן לו את המפתחות (השליטה,
השלטון והשררה) על האתר של המקור, זה יהיה נחמד (ואף ראוי) אם תהיה לנו איזה
שהיה תחרות בנושא.

לכן, לפני מהלך ההמלכה והמשיחה, נחכה ימים אחדים (שבוע למען הדיוק) וניתן לכל
המתלבטים והקולות הצפים, להחליט לשייט או להרים את קולם.

אני רק רוצה לציין, למרות שמדובר על עבודה ללא מזומנים, הרי זו בהחלט עבודה עם
תמורה. לדעתי הצנועה קישור מובלט ונאה מאתר "המקור" לכל בעל עסק שהוא, יכול
להרים את קרנו בעיני גוגל הכל יכול. (אם כי נראה לי שבמקרה של גלעד, הוא מסתדר
נהדר גם בלי זה).

יום טוב ותודה.
רם-און.