אני מתנגד לתוכנה קניינית שתרוץ גם על לינוקס כל עוד המפתחים שלה לא "סופר
נחמדים". הרי לא יתכן מצב בו אנחנו נוגבל רק כי מפתחי התוכנה מייצרים לה גירסת
32 ביט בלבד, או שהמעבד שלנו לא יוכל להריץ תוכנה שקומפלה למעבד או ספריות
שונות מהקיים אצלנו. מילא תקעו לנו סרגל מטומטם בטפסים של אתרי הממשלה, אבל זו
כבר באמת תהיה הגזמה.

Tomer
Sent from Ramat Gan, Israel