אם אתה רוצה לדון ברצינות על PHP, אני מציע לך לפנות לרשימת התפוצה של PHP-IL,
יהיו שם אנשים שישמחו לדון איתך בנושא.
php-israel-subscr...@php-israel.org

בקשר לתלונות שלך על Wordpress, למה שלא תפנה אותן לרשימת התפוצה של wpheb?
http://groups.google.com/group/wpheb?hl=iw

פה זה קצת אופטופיק, ואני יודע עד כמה הנושא חשוב לך לפעמים.

אני חושב שאתה מתבלבל בין תוכנה טובה לבין כזו שעושה הכל. וורדפרס לא אמורה
לעשות הכל, ומשאירה מרווח מספיק גדול לתוספים חיצוניים שחיים מחוץ לקוד הבסיס
של התוכנה.

Tomer
Sent from Haifa, Israel