לדעתי זה לא ממש מדויק, יש חברות שמאמינות בקוד הפתוח, זה לא משפר להן את
המצב הכלכלי, תחשוב על רדהאט, הם מפיצים את הקוד והם לא חייבים לעבוד עם
לינוקס אפילו, הם יכלו לעשות תרגיל מהסוג של אפל ולעשות הון...

אמנם לא קראתי את כל ההתכתבויות בענין אבל אני מאוד תומך ברעיון של אורי,
אם נראה את היתרונות של המערכת ונסביר את האידיאולוגיה בסופו של דבר יהיו
כאלה שיאהבו את זה, מתוך המעט שקראתי ראיתי הצעות של איפשור לאנשים להשתמש
במערכת ולגרום להם להידלק תוך שימוש ואפשרות נוספת ע"י הרצאות שיסבירו בכלל
מה זה, לכל אדם יש את הדרך שלו להתחבר למשהו, לדעתי צריך ליישם את 2 הדרכים
וכך להגיע לכמה שיותר אנשים.

מעבר לזה, בסופו של דבר המטרה שלנו היא לקדם את הקוד הפתוח, יותר דרכים זה
אומר גם יותר חשיפה, לא כולם יכולים להגיע להרצאה או לנסות להשתמש במחשב עם
המערכת וכו', אבל יש את מי שיכול להגיע להרצאה ואנשים אחרים שיכולים להגיע
לנסות להשתמש במחשב

דבר אחרון, אם עשיתי משהו לא מקובל או כל בעיה אחרת אשמח שתעירו לי, אני
חדש בכל הנושא הזה של רשימת דיוור

בתודה, משה נחמיאס