2010/2/17 ik <ido...@gmail.com>

> http://ik.homelinux.org/

> אתם שניכם כמו זוג נשוי.
>
> אני אזכיר אז עוד כמה מסדי נתונים כמו CouchDB ו MongoDB שהם ללא סכמת SQL אם
> זה יעשה לכם טוב (אני יכול להמשיך לדבר על עוד מסדי נתונים, אבל לא על זה
> הדיון). הם כולם יותר אמינים מ MySQL וחופשיים לשימוש בניגוד לבדיחה הזו שאנשים
> חושבים שהיא מסד נתונים בשם MySQL

אוקי, בדיחה, הבנתי.
אז *למה* MySQL הוא הסטנדרט דא פאקו לפתרון RDBMS כמעט בכל אתר מבוסס FOSS ?
למה יש מסביבו קהילה פורייה [1] [2] ?

הם בטח עושים _משהו_ נכון להצדיק את כל זה?

אני שואל כי אני באמת סקרן לשמוע את דעתך בעניין, עם העדפה ברורה לגיבוי
בעובדות + ניסיון אישי.

לנו בחברה ולי אישית יש ניסיון טוב עם MySQL 5 שהוחלף רק עקב דרישה מצד הלקוחות
ב Oracle, ואני מצטער על כך כל יום.
לחלופין, שמעתי מקולגה סיפורי זוועה על PostgreSQL (בהחלט יכול להיות ש Postgre
השתפר מאז, הסיפורים הם משנות ה-90 המאוחרות).

[1] http://www.maatkit.org/
[2] http://www.mysqlperformanceblog.com/

> עידו

Cheers,