גם אני רציתי לרכז, אבל בגלל שהירח עכשיו חשוף למאדים בזווית משולשת מול נוגה,
אז בדיוק יש לי גזים נוראים ואני מפחד שהמחשבים יעלו חלודה כי הם רגישים מאוד
לנושא של גזים ובעיקר בגלל מאדים.

היה לי פשוט נורא כיף בסבבה לקרוא מדוע אנשים לא יכולים, אז חשבתי שאולי גם
אחרים יתענינו לדעת למה אני לא יכול, בפרט שהתרוץ שלי הוא הכי מאגניב
מכווווווולם.

רם און.