אבל אם לא תוכלו לעמוד בזה הדיון יהיה לשוא, אתם יכולים לעזור אבל ההצעה
שדור צריך להציע צריכה להיות קונקרטית כדי שיהיה סיכוי טוב שהיא תעבור

לגבי רעיונות לניצול המשאבים, בהתחלה חשבתי על משהו בסגנון של תרומה למדע,
נניח ניצול יכולת החישוב עבור פרויקט לפיצוח מבנה חלבונים ששמעתי שיש, דבר
כזה יוכל לעזור להיכנס למודעות של המדע בארץ בנושא של קוד פתוח. אני יודע
שיש תכנות קוד פתוח לכל מיני תחומים במדע, לא מזיק שידעו את זה...

אם רוצים את זה רק לטובת קהילת הקוד הפתוח אפשר לספק מקום לקהילות הקיימות
או לפרויקטים בקוד פתוח שאנשי הקהילה עושים, מקום אחסון נגיש במקום שכל אחד
ישים במקום אחר

                   On Wed, 2010-06-02 at 23:15 +0300, Lior Kaplan wrote:
 <אני מציע שקודם כל תקבלו החלטה עקרונית אצלכם בקהילה, ואח"כ נתמודד עם
 <הצד הטכני (אם יהיה צורך).

 <קפלן

> 2010/6/2 Ddorda <ddo...@ubuntu.com>
 <        אובונטו ישראל ;)

 <        מה רמת היציבות של השרת? השרת שאנחנו משתמשים כיום מתחיל לתעתע
 <        בנו ואני חושב להעלות שוב את נושא המעבר. השאלה היא האם השרתים
 <        מוכנים לגודל כזה של אתר.

 <        דור.

 <        בתאריך 2 ביוני 2010 23:03, מאת Yaron Shahrabani
 <        <sh.ya...@gmail.com>:

 <                שלום רם־און,
 <                ראשית התקטננות בלתי הולמת: ועד נכתב בווי"ו אחת ולא
 <                בשתיים מלבד המקרים בהם המילה מצטרפת לאותיות השימוש
 <                (מש"ה וכל"ב) ואז יש להכפיל את הווי"ו בתחילתה
 <                (מוויקיפדיה, בווילון, לוולדימיר וכו')
 <                ובזאת הסתיימה ההתקטננות...

 <                יש לך דוגמאות להצעות שכאלה?
>                 Yaron Shahrabani
>

>                 2010/6/2 Ram-on Agmon <agm...@gmail.com>

 <                        שלום לכולם.

 <                        לרשות העמותה עומדים משאבים:
 <                        רוחב פס.
 <                        כוח חישוב.
 <                        כסף.

 <                        מדובר על משאבים די מצומצמים.

 <                        אנו מעוניניים לעשות שימוש אופטימלי במשאבים אלו
 <                        לתועלת חברי הקהילה והתוכנה החופשית. נשמח לקבל
 <                        רעיונות (אין צורך להתחייב לבצעם, רק להציע).

 <                        אתם מוזמנים להעלותם ברשימת התפוצה
 <                        (discussions@hamakor.org.il) , ישירות לוועד
 <                        (bo...@hamakor.org.il) או ב- whatsup.co.il.

 <                        תודה ולהשתמע.
 <                        רם און אגמון
 <                        בשם וועד "המקור"