אציין כי לפחות לגבי השנה שעברה אף אחד לא טרח ליידע את המועמדים על התמודדותם
עד לרגע חשיפת המועמדים והתחלת ההצבעה. אני לא חושב שהפתרון הנוכחי אופטימלי,
אבל אולי כדאי לשלב אותו בשנה הבאה כך שהצעת המועמדים תהיה אנונימית (ואפילו
לעודד הצעה אנונימית) ולעדכן את המועמדים מראש על השתתפותם ולבקש מהם לאשר את
התיאור שיוצמד לשמם.

להופיע ברשימת המועמדים זה כבוד לא קטן, ומאחר ומדובר תמיד באנשים שתרומתם
הוכחה בעבר (יש בכלל לוועד פרוטוקול שלילת מועמדות מאנשים שלדעת הועד, המשקיפים
או כל קבוצת שיפוט אחרת לא ראויים למועמדות או שלא הוכיחו תרומה?), ואני לא
חושב שאנשים צריכים להצטנע ולהסיר את שמם מהרשימה.

Tomer Cohen
http://tomercohen.com