רם-און, אכן ניתן לקרוא את כל הספר ברשת, בקישור שסיפקתי בהודעה המקורית למטה.

הספרים אינם שלי, קיבלתי אותם כתרומה עבור עמותת המקור. אני לא מביא מאות ספרים, ולכן יש שתי אפשרויות כיצד הספרים יחולקו: האפשרות הראשונה היא ש-X האנשים הראשונים שעוברים ליד הדוכן יקבלו את הספר, והאפשרות השנייה היא ש-X האנשים הראשונים שעוברים ליד הדוכן וגם רוצים העתק מודפס של הספר יקבלו את הספר. השיטה שבחרתי כדי לבחון את רצונם של האנשים לקבל את הספר היא לתת תרומה של עשרה שקלים לעמותה.

אם אתה חושב שהספרים צריכים להיות מחולקים בחינם, אתה מוזמן לתת למקור תרומה על-סך 10X ש"ח, ולחלק את כל הספרים ל-X האנשים הראשונים שעוברים ברחוב. עד כמה שזכרוני הפגום מטעני, *חופשי ≠ חינם*.
אפרופו אדנות, אתה יודע למה יש שני לוחות הברית ולא אחד.