אישית, אני ממש לא חושב שאתם צריכים לגייס כספים למקור. המקור עוזרת כמיטב
יכולתה, ואם המקור תעזור לגופי תוכנה חופשית לגייס יותר כסף עבורם, הרי כולנו
נרוויח מכך.

המקור שמחה לממן פעילויות של גופי תוכנה חופשית, בן אם מדובר על אובנטו או על
מועדון כזה או אחר. אבל כפי שראיתם, אנחנו גם מנסים לברר באופן יסודי את הצורך
בהוצאת הכספים ואת היקף הכספים הנדרש.

רם און.