On Wed, Aug 18, 2010 at 09:12:48AM +0300, Yaron Shahrabani wrote:
> למה דווקא גימ״ל וכ״ף?

because I can :-)

מכיוון שהן היו פנויות. ר' בהמשך רשימה של האותיות הפנויות. תירצתי את
הבחירה בכך שמדובר על זוג אותיות, וכן ב: *ג*רש ו־מר*כ*אות. אבל באופן
כללי: כי זה מה שהיה פנוי.

> אם ניקח בחשבון שאפוסטרוף וסימן ציטוט אינם חלק מהפריסה העברית אין בעיה להחליף
> את הקיימים (וכך עשיתי בפריסה שלי).

אני לא מסכים איתך שאןי בעיה. ר' מה שכתבתי על מיפוי המקש. אני לא רוצה
להתייחס לטיעונים שלך. הם נראים לי עניין של טעם וריח. ולכן:

> אשמח להעלות את הפריסה שלי כמו שהיא לרשימה וגם להוסיף את השינויים הרלוונטיים
> בוויקי.

כמו שכתבתי למעלה, אני אתייחס יותר ברצינות לטיעונים שמלווים בפרישות
מקלדת. ועוד יותר ברצינות: לטיעונים שמלווים בפרישות מקלדת ובנסיון בשימוש
בפרישה.

--
Tzafrir Cohen         | tzaf...@jabber.org | VIM is
http://tzafrir.org.il |                    | a Mutt's