עובד עם גיט מזה זמן מה, די מבסוט ממנה, מעט מתסבכת את חיי המתרגמים אך לאחר
הליך למידה קצר יחסית הופכת לפשוטה, מה גם שאם הלכנו על הקטע של המרה ל־po אפשר
להשתמש בטרנסיפקס ולחסוך את הקטע של השימוש ב־git למתרגמים. (הקמתי תשתית כזאת
לפני כמה ימים ואשמח לספק עזרה לדורשים)
Yaron Shahrabani

<Hebrew translator>

2010/9/21 Shai Berger <s...@platonix.com>

On Tuesday 21 September 2010 10:47:09 Omer Zak wrote:

> האם יש עוד מישהו שיש לו מה לומר על הבחירה באחת ממערכות מעקב גירסאות אלה?

אני משתתף במספר פרוייקטים שעובדים עם subversion. בתור client, אני משתמש
ב-git
(דרך git-svn). היתרונות העיקריים שזה נותן לי הם:

א. גישה מיידית ונוחה להיסטוריה (svn log מול שרת מרוחק לוקח המון זמן, יחסית).
ב. ניהול גרסאות מקומי ופרטי (כלומר, אני יכול לפתח עם ניהול גרסאות בלי לשתף
את
כולם במה שאני עושה).
ג. העברה קלה של העבודה בין מחשבים (למשל המשרד והבית) גם לא דרך השרת הראשי של
הפרוייקט.

נשמע כאילו ב', ג' לא רלוונטיים לך, א' כן.

החסרונות:

אם יש קבצים עם שינויים מקומיים שאני לא רוצה לעשות להם commit, זה טבעי
לחלוטין
עם לקוח subversion, עם git צריך לעשות טיפה התעמלות (git stash).

אני לא בטוח איך git-svn מתמודד עם branch-ים ב-repository.

אוקצור, אפשר ליהנות מחלק מיתרונות git גם אם ה-repo המרכזי הוא svn.

שתי אגורות,
       שי.