אתה מוזמן להתכתב עם אייל לוין כדי לראות כיצד הוא עשה את המפה הנוכחית,
ושיסביר לך איך לעדכן אותה.

קפלן

2010/10/16 moshe nahmias <mosheg...@gmail.com>

אוקי, התשובה היא כן.
עכשיו מה אני צריך לדעת כדי לבצע את העבודה?

On Sat, 2010-10-16 at 13:48 +0200, Lior Kaplan wrote:
 <עבודה ראשונית:
 <- להשלים את המפה כך שתכיל את כל מוסדות החינוך (כולל תיכון ויסודי).

 <עבודה שוטפת:
 <- לעדכן על פי השינויים בויקי.

 <משה - תחליט אם אתה רוצה ותחזיר תשובה (כן או לא... אבל לא "בערך" או
 <"אולי").

> 2010/10/16 moshe nahmias <mosheg...@gmail.com>
 <        מה המתחזק יצטרך לעשות? כלומר האם זה רק לעדכן את המפה כל פעם
 <        שצריך?
 <        אם התשובה היא לבצע רק את זה אני אשמח לעשות זאת (אם יש עוד
 <        דברים אצטרך
 <        לדעת מה כדי להעריך אם אני יכול לעשות זאת).

>         On Sat, 2010-10-16 at 11:44 +0200, Lior Kaplan wrote:
 <         <המידע של המפה מגיע מהויקי שלנו:
>         > http://wiki.hamakor.org.il/index.php/%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%
>         93%D7%95%
>         > D7%AA_%D7%97%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%9A
>         >
 <         <אבל אני רוצה אדם או שניים שידאגו גם לעדכן את המפה של גוגל.
 <         <שם קצת יהיה יותר קשה לנהל שינוים לעומת הויקי.
>         >
 <         <קפלן
>         >
>         >
>         > 2010/10/16 Ira Abramov <hama...@ira.abramov.org>
 <         <        למה לא לפתוח אותה לעדכון הציבור, ברוח הויקי?
>         >
>         >
>         >         2010/10/16 Lior Kaplan <kaplanl...@gmail.com>
>         >
 <         <                שלום לכולם,
>         >
 <         <                אני צריך מתנדב שיסכים לתחזק את המפה של
 <        מוסדות החינוך
 <         <                שמשתמשים בקוד פתוח.
>         >
 <         <                אייל לוין עשה גרסה ראשונית לפני מספר חודשים,
 <        ואשמח
 <         <                להשלמה והרחבה שלה.
>         >
 <         <                קפלן
>         >
>         >
 <         <                הוספתי למפה הכללית:
>         >                 http://bit.ly/foss-il-map
>         >
>         >
 <         <                כרגע ללא תיכוני ויסודי.
>         >
>         >
 <         <                אייל
>         >
>         >
>         >                 2010/5/30 Lior Kaplan <kaplanl...@gmail.com>
>         >
 <         <                        היי,
>         >
 <         <                        אפשר לבקש ממך לטפל ביצירת מפה עם
 <        נעצים עבור
 <         <                        מוסדות חינוך שמתמשים בתוכנה חופשית?
>         >
 <         <                        קפלן