מצטרף לירון, זיהוי שפה באמצעות דגל הוא דבר נח מאוד, וזה גובר על החסרונות האחרים שהם זניחים. יש לעשות הפרדה בין פוליטיקה לתוכנה חופשית באמצעות התעלמות מהמשמעות הבעייתית של סמלים שונים, ולא באמצעות התעלמות מהסמלים עצמם.

ב־ 03/11/10 00:41, ‏Yaron Shahrabani כתב\ה:
2010/11/3 Oron Peled <o...@actcom.co.il <mailto:o...@actcom.co.il>>

    On Tuesday, 2 בNovember 2010 16:20:28 Lior Kaplan wrote:
    > ובאותו נושא, אני צריך גם סמל להרחבה שנותנת סרגל ניקוד באופן אופיס.
    >
    > אפשרי לקחת ע' עם ניקוד כלשהו מתחתיה בדומה להצעה הקודמת.

    רעיון טוב להשתמש ב־ע לשפה *ע*יברית וב־ע מנוקד להרחבת הניקוד.‏

    <mailto:kaplanl...@gmail.com>>

    למרות רצוננו לראות את עצמנו במרכז העולם, המציאות היא שדגלים יוצרים
    המון
    בעיות שלא קשורות דווקא לישראל. לכן, עדיף להמנע מלהטמיע אותם
    במערכות תכנה.‏
    כמה דוגמאות מהעולם:‏

    * xkbconfig:
    http://community.livejournal.com/xkbconfig/982.html
    * Feora, had a basic "no-flags" policy (re-considered):
    http://lwn.net/Articles/333623/
         [link to Fedora policy + big thread of comments)
    * Unicode (no link):
          Wanted to have character range for flags icons. Caused problems,
          replaced with generic "country-letters" icons.

זה צריך להיות מדווח בבאג, עלינו חלה המדיניות הקיימת ובעיקר בגלל שהשילוב של דגל/שפה לישראל/עברית לא מעורר מחלוקת, אם זה עלול לגרום למחלוקת בעתיד זה עניין של מדיניות גורפת שיש לתקוף אותה במקור ולא ברמה האזורית.

מניסיוני בתחום אומר ששנים השתמשתי במחוון שפה באותיות הקיצור המקובלות באובונטו/גנום שהן Isr ו־USA, לאחרונה לקחתי יזמה ועיצבתי מגן דוד בעל רקע לבן בהיר (כמו הילה) וכנ״ל לדגל ארה״ב, בפועל אני מוכרח לציין שהשימוש בדגלים הוא נוח ומהיר יותר, לעין לוקח אלפית שנייה פחות לזהות צבע מאשר לקרוא אות ולכן מבחינת השימושיות הדגלים מנצחים בעיני, המחלוקות הפוליטיות כבודן במקומו מונח כאמור אך השיפור בשימושיות הוא ניכר בהחלט ומשפיע לטובה על תהליך הכתיבה (נוסיף לכך את הנורית של ה־Scroll Lock שגם מסייעת בכך מאוד).

    לילה טוב,‏

    --
    Oron Peled                                 Voice: +972-4-8228492
    o...@actcom.co.il <mailto:o...@actcom.co.il>