2010/11/6 Amit Aronovitch <aronovi...@gmail.com>

2010/11/6 Ori Idan <o...@helicontech.co.il>

התקנתי על מחשב נייח.
איזה בעיות עברית לחפש?
כי בעקרון זה עבד ללא בעיות אבל הממשק שלי הוא ממשק אנגלי.

אתה יכול לבחור ממשק עברי (באופן זמני או קבוע) במסך הכניסה של gdm.

בתנאי שהתקנת אותו מראש כמובן ☺.

זה, אגב, יתרון מובנה לעומת Windows. שם, לפחות בגרסאות הישנות (לא יודע איך ב-
7), האופציה לשפת ממשק שונה למשתמשים שונים היא תוסף שמותנה ברשיון
professional ומעלה (גרסאות home וכו', שמגיעות מותקנות מראש, לא תומכות בזה).

אני אנסה כאשר אמצא את הזמן לשדרג את ה Jaunty שלי (כלומר, אם לא יהיה מאוחר
מדי עד אז...)

אני אודה לך מאוד ☺

כן הדרישה היא כאמור בדיקת המנשק העברי, למרות שלא הצלחתי להריץ על מחשב נייח
(עם 64 מגה בכרטיס המסך) היו שם כמה הזחות שלא מצאו חן בעיני, כשהפעלתי את
Unity נוצר רווח בין קצה החלון לבין קצה המסך מצדו השמאלי של החלון מה שאומר
שהתפריט כנראה מופיע בצד שמאל שזאת התנהגות לא נכונה במנשק עברי (שום דבר לא
הופיע אמנם אבל הפריטים זזו כדי לפנות מקום לתפריטים של Unity).

אשמח לכול דיווח בזמן הקרוב, זהו נושא שהייתי שמח לטפל בו בהקדם האפשרי כדי שלא
ניתפס עם המכנסיים למטה באפריל 2011...