הי שלומי.

רוב המידע הנמצע ב- linux.org.il (אם לא כולו) נמצא כבר בויקי של העמותה. אני
לא חושב שיש צורך בכפילות הזו.

לגבי iglu.org.il אני מסכים שיש יתרון בקיומו של דף מידע באנגלית, אבל אני חושב
שאפשר בשקט לשים אותו בויקי.

לדעתי, דומיין צריך להכיל הרבה יותר מאשר דף אחד או מספר דפים סטטיים. יכולת
העדכון והשיתוף של דפים במערכות תוכן כדוגמת הויקימדיה ווורדפרס הן גבוהות
ומאפשרות שיתוף נרחב יותר של הקהילה.

לדעתי יש צורך לצקת תוכן רחב בכל אדם מהדפים. נראה לי שאפשר ללכת על הכיוון של
דומיין אחד מסחרי באופיו, עם קישורים ותוכן שיקדם את העסקים בקהילה, ודומיין
אחד יותר קהילתי באופיו, עם הפלאנטים ופרויקטים קהילתים אחרים.

רם און.

2010/11/19 Shlomi Fish <shlo...@gmail.com>

שלום לכולם,

2010/11/18 Ram-on Agmon <agm...@gmail.com>:
> שלום.
> שני הדומיניים הנ"ל שייכים לעמותה. אלו הם דומיניים טובים וחזקים, עם הרבה
> קישורים ופוטנציאל במנועי החיפוש. פוטנציאל לא ממומש - מאחר שאין שם הרבה
תוכן.
> בעיקר קישורים לאתרי הקהילה.
> נשמח לקבל הצעות מה לעשות עם הדומיינים הללו, אם אפשר, קצת פחות הצעות "בלון
> פורח" וקצת יותר לכיוון "אני מתנדב לעשות".  (במובן של אתם, לא אני).
> הכיוונים שאני חשבתי עליהם:
> אתר אחד קהילתי באופיו, עם הפלאנטים, פרויקטים קהילתים, פרויקטים אישים וכו'.
> ואת השני להפנות לאתר הנוכחי של המקור.

אני כבר מספר שנים אמון על התחזוקה של http://www.linux.org.il/ ואין לי
בעייה להמשיך לתחזק אותו בזמני החופשי. כרגע הוא משתמש במערכת ניהול תוכן
ייעודית מבוססת על PHP ו-XML, שניתן לתחזק דברים בעזרתה אבל לא ממש נותנת
תוכן דינמי וכן לא טובה ממערכת ניהול תוכן המחוללת תוכן סטטי. אני חושב
שכדאי להחליפה באחת משתי החלופות בהתאם לצרכים של האתר. אני מציע לשמר את
תוכנות כפורטל ולא להסתבך עם תוכן דינמי, שנותן יד לספאם, לבעיות בתחזוקת
התוכן הדינמי (כפי שהיה באתר של אוגוסט פינגווין האחרון שנדרשנו לבצע
שינוי ולא ידענו איך), ולבעיות רבות נוספות.

לגבי iglu.org.il, הייתי רוצה להחזיר את תפקידו הישן כאתר דינמי של
הקהילה *בשפה האנגלית* שכרגע די חסר בקרב האתרים הישראליים. לדעתי יהיה
זה חבל רק להפנות אותו לאתר של המקור.

בכבוד רב,

-- שלומי פיש