On Wed, 2011-08-17 at 15:52 +0000, Tzafrir Cohen wrote:
> On Wed, Aug 17, 2011 at 05:55:41PM +0300, Lior Kaplan wrote:
 <> שלום לכל חברי וידידי העמותה,

 <> במסגרת המחאה החברתית מבוצע שימוש רב בקוד פתוח, ויש מספר אנשים מהקהילה
 <> ששותפים למאמץ הטכני.
 <> במסגרת זאת קיבלנו בקשה להעזר בעמותה כדי לאסוף כספים עבור מטרות הקשורות לקוד
 <> פתוח של המחאה החברתית.

 <> במילים אחרות - מבקשים להעביר לעמותה תרומות שייועדו להחזר הוצאות שונות על
 <> נושאי קוד פתוח של המחאה.

 <> כחברי ועד אנחנו מתלבטים בין הרתמות לעזרה מאחר ומדובר בעזרה לקידום קוד פתוח
 <> בישראל (המטרה העיקרית של העמותה),
 <> לבין כניסה לנושאים פולטיים ו/או הזדהות עם מחאה שלא כולם בהכרח מסכימים אליה.

 <אתה יכול לתת דוגמאות להוצאות האמורות?

 <לדוגמה: תרומה כללית למאהלים אינה משהו שקשור למטרות העמותה. לעומת זאת,
 <הקמת רשת אלחוטית שם (יש התקדמות עם אריג?) נראית לי כמו משהו מעניין
 <                                                  וחדשני, ששווה עידוד.

   גילוי נאות: אני מנסה להתווכח (אבל לא בתגובה זו) גם על השאלה איך נחליט
      אלו מטרות פוליטיות ראויות שנתמוך בפיתוח תוכנה חופשית התומכת במטרות
                                                           פוליטיות אלה.

                                             אבל לעניין הדוגמא של צפריר:
                                         תרומה כללית למאהלים - לא קשורה.
                                          גם לא תרומה להקמת רשת אלחוטית.
אבל תרומה לפיתוח ודיבוג התוכנה להפעלת הרשת האלחוטית (כמו "אריג") - לדעתי
                                                 כן קשורה למטרות העמותה.
  מה עם בעיות שנתקלים בהן כאשר פורסים (deployment) את הרשת ומנסים להפעיל
אותה?  זה נראה לי כמו מקרה גבולי.  אם משתמשים בתוכנה בדוקה שעובדת בהצלחה
     ברשתות אלחוטיות אחרות, אז לדעתי זה לא קשור למטרות העמותה.  אם תהליך
 פריסת הרשת כרוך בניפוי שגיאות בתוכנה החדשה שעוד לא נוסתה במקומות אחרים,
                                      אז זה לדעתי כן שייך למטרות העמותה.

                                                                --- עומר

--
"Kosher" Cellphones (cellphones with blocked SMS, video and Internet)
are menace to the deaf.  They must be outlawed!

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with which
I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html