On 01/30/2012 01:48 PM, Amir E. Aharoni wrote:
> שלום,
>
> יש פה מישהו שמתמצא בקוד של מערכת ההפעלה אנדרואיד?
>
> אני רוצה להוסיף אפשרות להקליד ניקוד במקלדת העברית של אנדרואיד. זה אמור
> להיות פשוט מאוד ברגע שמוצאים את הקובץ שמתאר את פריסת המקלדת, אבל בפועל
> מסתבר שקשה מאוד להוריד את עץ הקוד של אנדרואיד ולמצוא בו משהו.
>
> כל עזרה תתקבל בברכה.
תגיד לי איזו פריסה אתה חושב לעשות (את זו של SI1452?) ואיך, ואני אשמח
לעשות את זה איתך. את המקלדת עצמה אתה יכול להוריד ב–git מ:
https://android.googlesource.com/platform/packages/inputmethods/LatinIME

לא מאוד קשה לגרום לה להתקמפל מחוץ לעץ של אנדרואיד, אבל גם לא כזה בלתי אפשרי.

שחר

Shachar Shemesh
Lingnu Open Source Consulting Ltd.
http://www.lingnu.com