תודה על התגובה אך יש לי מספר הערות:

1. מי שרוצה לעשות פרוייקט כלשהו, מוזמן להציע הצעה לפרוייקט
שהוא יבצע. לזרוק דברים לאוויר זה קל מידי ובדרך כלל נשאר ברמה
הזאת ולא מתורגם למעשים.

2. מנהל הפרוייקט הוא זה שאמור להחליט כיצד לנצל את הכסף,
בין אם מדובר בשכר למתכנת מקצועי, ביזור התשלום לכמה אנשים
או אספקה של פיצה וקולה כדי לעודד אנשים להתנדב.

[בהערה אישית, אני חושב שאם בסופו של דבר הכסף יתורגם לקוד
שיהיה שימושי להרבה אנשים, העמותה תוכל לממש את מטרותיה]

3. חלק גדול מהפעילויות שהזכרת אפשר לבצע כבר כיום מול העמותה,
ללא קשר לכל הרעיון של פרוייקטים נפרדים.

קפלן